Wie kent het probleem niet?
“wat nu als mijn bank anders uitvalt dan ik verwacht had?”
In de meubelbranche is het heel gebruikelijk als een bankstel of hoekbank wordt samengesteld en deze speciaal naar uw wensen gebouwd wordt dat u er aan vast zit, gekocht is gekocht. Een opmaat gemaakt meubel kan immers niet retour.
Ook hierop vormt Sofa@Home een grote uitzondering!
Wat nu als:
- De bank of hoekbank niet zo mooi is als wat u zich er van had voorgesteld;
- Het betreffende bankstel niet zo lekker zit als u verwachtte;
- De gekozen kleur van de bank of fauteuil u tegen valt;
- Het bankstel groter of kleiner uitvalt dan waarop u rekende;
- Of welke andere reden dan ook…
Uw bankstel of hoekbank wordt gewoon omgewisseld voor een nieuwe bank!
Sofa@Home hanteert hierbij de volgende voorwaarden:
Bij een directe retour:
- Het meubel dient na aflevering direct retour te worden gegeven aan de bezorgers van Sofa@Home, de bezorgkosten dienen wel afgerekend te worden.
- Uw reeds betaalde aanbetaling blijft staan voor het nieuw te bestellen meubel.
- Een eventuele meer- of minderprijs wordt verrekend met de nieuwe aankoop.
Bij een retour binnen 14 dagen:
- Het meubel dient in nieuwe staat geretourneerd te worden. Er mogen geen gebruikssporen of beschadigingen, etc. zichtbaar zijn.
- U betaald de bezorgkosten voor het laten ophalen van het meubel.
- Een eventuele meer- of minderprijs wordt verrekend met de nieuwe aankoop.
Sofa@Home heeft geen standaard producten of voorraadproducten. Iedere bank, hoekbank of fauteuil is uniek. Gekochte meubelen kunnen omgeruild worden, maar niet geannuleerd.